Gebruik de geschillencommissie voor onopgeloste klachten

Voor huurders, bewonerscommissies en woningenzoekenden van Vestia is er een onafhankelijke geschillencommissie. De commissie behandelt onopgeloste klachten en doet hier een bindende uitspraak over. We raden u aan zeker deze mogelijkheid aan te grijpen indien er een klacht blijft slepen. U leest hieronder hoe u een geschil kunt indienen. 

Klik hier voor het reglement van de geschillencommissie

Wilt u een geschil indienen dan vindt u de informatie die u nodig heeft in het reglement. U dient het verschil in door een omschrijving van het geschil plus eventuele bijlagen te mailen naar geschillencommissie@vestia.nl. Als u mailt namens meerdere bewoners of een bewonerscommissie vermeld dan duidelijk de afzender.

We raden ook bewonerscommissies aan actief van deze mogelijkheid gebruik te maken als het nodig is.

Voor een uitgebreide omschrijving van de geschillencommissie en instructies voor het indienen van een geschil kijkt u op deze pagina van Vestia.

 

Tags: , ,

Een antwoord op “Gebruik de geschillencommissie voor onopgeloste klachten”

  1. A.Tahiri

    Graag wil ik u vragen of ik een afspraak of een telefonische gesprek met geschillencommissie over vervellende situatie tussen mij als huurder met Vestia…
    Mijn telefoonnummer is: 0621858566
    Alvast dank.
    Met vriendelijke groet.