Bureau

Petra de Hoog

Naam: Petra de Hoog
Woonplaats: Naaldwijk
Werkt bij de Huurdersraad sinds: juni 2016
Functie: bureaumedewerker

Juni 2016 ben ik begonnen bij de Huurdersraad Vestia aan de Fonteinbos in Zoetermeer. Ik ben hier werkzaam als bureaumedewerker. Een hele afwisselende functie waarbij ik veel contact heb met de bestuursleden, vrijwilligers en huurders. Allerlei zaken die hierbij om de hoek komen kijken worden door mij opgepakt, een soort “spin in het web”-functie. Daarnaast ben ik het eerste aanspreekpunt voor telefonisch contact met de Huurdersraad. Ik hoop nog veel van jullie te horen, via de telefoon, chat en/of de e-mail zodat we op de hoogte gehouden worden van allerlei zaken waarmee de Huurdersraad voor jullie aan de slag kan gaan.

 

 

Petra van der Burg

Naam: Petra van der Burg
Woonplaats: Delft
Werkt bij de Huurdersraad sinds: september 2018
Functie: beleidsmedewerker

Ik versterk sinds september 2018 de Huurdersraad. Ik houd me bezig met de regio Haaglanden en de samenwerking met het bestuur van Vestia. Samenwerken met onze vrijwilligers om de stem van de huurders te laten horen, daar krijg ik energie van. Taken: adviseren bestuur over beleid en adviezen, prestatieafspraken tussen Vestia en gemeenten, jaarplan enz.

 

 

 

 

Nathalie Schootemeijer

Naam: Nathalie Schootemeijer
Woonplaats: Nissewaard
Werkt bij de Huurdersraad sinds: 1 september 2020
Functie: beleidsmedewerker

Per 1 september 2020 versterk ik de Huurdersraad. Ik houd me onder meer bezig met de regio Rotterdam, huurdersraadplegingen en communicatie. Ook vervul ik de rol van secretaris voor onze Algemene Raad. Samen met mijn collega’s van het bureau ondersteun ik het bestuur en onze vrijwilligers zo optimaal mogelijk.

Het bestuur behartigt in samenwerking met onze andere vrijwilligers de gezamenlijke belangen van de huurders van Vestia. Ik ondersteun het bestuur onder meer bij: prestatieafspraken tussen Vestia en gemeente Rotterdam, samenwerken in Rotterdam, signaleren, adviezen aan Vestia, communicatie, begeleiden van de werkgroepen servicekosten en duurzaamheid, coördineren van de energie- en servicekostencoaches, het vinden, faciliteren en binden van vrijwilligers, organiseren van huurdersraadplegingen en hopelijk in de toekomst weer het organiseren van onze jaarlijkse Huurdersdag.