Let op: Mini-huurdersdag gaat niet door

Door de nieuwe coronamaatregelen die in de persconferentie van vrijdag 12 november 2021 door premier Mark Rutte zijn aangekondigd kunnen onze mini-huurdersdagen op de maandagavonden: in Den Haag op 15 november, Rotterdam op 22 november en in Delft op 29 november helaas niet doorgaan.

Zie dit bericht als afmelding van ons ook al heb je (nog) geen bericht van ons ontvangen.

Vanzelfsprekend gaan onze vrijwilligers aan de slag om jullie als huurders ook in deze barre winterperiode op andere manieren te leren kennen en betrekken. Hopelijk kunnen we jullie in de zomer alsnog ontvangen op een echte bijeenkomst! Daarover later meer.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Bekijk onze nieuwe folder en doe voortaan achter de schermen met ons mee als vrijwilliger!

Let op, gaan niet door! Mini-huurdersdagen 15, 22 & 29 november 2021

Door de nieuwe coronamaatregelen die in de persconferentie van vrijdag 12 november 2021 door premier Mark Rutte zijn aangekondigd kunnen onze mini-huurdersdagen op de maandagavond in Den Haag op maandag 15 november, Rotterdam op 22 november en in Delft op 29 november helaas niet doorgaan.

Zie dit bericht als afmelding van ons ook al heb je (nog) geen bericht van ons ontvangen.

Vanzelfsprekend gaan onze vrijwilligers aan de slag om jullie als huurders ook in deze barre winterperiode op andere manieren te leren kennen en betrekken. Hopelijk kunnen we jullie in de zomer alsnog ontvangen op een echte bijeenkomst! Daarover later meer.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Klik door voor onze nieuwe folder en doe voortaan achter de schermen met ons mee als vrijwilliger!

 

Let op, de mini-huurdersdagen gaan niet door!

Lees hieronder het oude bericht over deze bijeenkomsten.

Dit jaar is iedere Vestia-huurder welkom op een van onze drie mini-huurdersdagen. Op een maandagavond in november nodigen we je uit voor een kijkje achter de schermen! Bij de Huurdersraad betekent dat vooral een prettig gesprek over het huren bij Vestia met een drankje en natuurlijk een lekkere maaltijd.

We hebben een leuk programma voor je samengesteld en kijken er naar uit jou, huurder bij Vestia, te ontvangen op een fijne plek voor een gezellige avond!

Neem een kijkje achter de schermen op jouw mini-huurdersdag

  • Haagse Vestia-huurders: maandagavond 15 november 2021 in Den Haag in de Remise (van de tram)
  • Rotterdamse Vestia-huurders: maandagavond 22 november 2021 in Rotterdam in Zalencentrum Rustburcht
  • Vestia-huurders uit Delft, Zoetermeer en overig Nederland: maandagavond 29 november 2021 in Delft bij Lijm & Cultuur

Het programma

  • 18.00 uur inloop & dinerbuffet
  • 19.30 uur inhoudelijk deel met onder meer de workshop ‘Werken aan fijn samenleven in je woongebouw’, ‘Splitsen, wat doen we daarmee?’ of ‘Ogen en oren in de wijk: wijkambassadeurs’.
  • 21.15 uur borrel met muziek
  • 21.45 uur ga niet naar huis voordat je de goodiebag hebt gekregen!

Klik hier voor uitgebreidere informatie over het inhoudelijke programma en de workshops.

Adressen & bereikbaarheid

Klik op de adressen om je route in te plannen.

Remise Den Haag 15 november 2021

Ter Borchstraat 7, 2525 XG, Den Haag.

  • De ingang is op de hoek van de Parallelweg en de Ter Borchstraat waar u het terrein opkomt.
  • Parkeren op eigen terrein.
  • 2 minuten lopen van tramhalte Wouwermanstraat en 15 minuten lopen van Station Den Haag HS.
Remise Den Haag

Remise Den Haag

Remise Den Haag

Remisehal met trams

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalencentrum Rustburcht Rotterdam 22 november 2021

Strevelsweg 760, 3083 AT Rotterdam.

Rustburcht

Zalencentrum Rustburcht

Bar in zalencentrum Rustburcht in Rotterdam

 

 

 

 

 

Lijm & Cultuur in Delft 29 november 2021

Rotterdamseweg 272, 2628 AT Delft.

  • Parkeren op eigen terrein.
  • 15 minuten lopen van Station Delft Campus.
Google Street View Lijm & Cultuur

Lijm & Cultuur (bron: Google Street View)

Zaal 'Chemie' bij Lijm & Cultuur

Zaal ‘Chemie’ bij Lijm & Cultuur in Delft

 

 

 

 

 

 

Overige informatie

Moet ik een CoronaCheck doen?
Ja, alle mensen die bij de huurdersdag zijn vragen we om een CoronaCheck via de app of papieren uitdraai en hun legitimatiebewijs te laten zien. Je hebt dit nodig om binnen te kunnen, iedereen laten we hierop controleren.

We vragen je niet te komen bij verkoudheidsklachten behalve met een negatieve PCR-corona-test.

Hoe meld ik me aan?
Helaas kun je je niet meer aanmelden voor onze mini-huurdersdagen wegens zeer veel belangstelling! De bijeenkomsten zitten helemaal vol.

Heb je je aangemeld en weet je dat je niet kunt komen: Meld je zo spoedig mogelijk bij ons af via de mail!

Is de Huurdersdag gratis toegankelijk?
Ja, de Huurdersdag is geheel verzorgd en gratis toegankelijk voor alle Vestia-huurders uit het betreffende gebied boven de 18 jaar. Je kunt deelnemen aan jouw avond na aanmelding en na onze definitieve bevestiging enkele dagen van te voren (zie verderop). Bij de entree checken we je naam op de lijst.

Kan ik mijn kinderen meenemen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. De minimum leeftijd voor deelname aan de huurdersdag is 18 jaar.

Kan ik iemand meenemen?
Ja, zolang hij in een woning van Vestia woont en minimaal 18 jaar is.

Hoe laat begint het?
Je kunt vanaf 18.00 uur naar binnen en het inhoudelijke deel begint om 19.30 uur.

Hoe kom ik er?
Je komt op eigen gelegenheid. Zie voor adressen, suggesties voor parkeren en openbaar vervoer hierboven.

Kan ik tussentijds ook binnenstappen?
Tussen 18.00 en 19.30 uur ben je welkom. Het eten zal mogelijk even daarvoor worden opgeruimd dus als je wilt eten, kom dan wat eerder.

Hoe kunnen jullie dit organiseren?
Dat doet ons bureau, in samenwerking met onze vrijwilligers van de stedelijke werkgroepen, de werkgroep huurdersdag en ons bestuur. Het is best een klus voor een kleine organisatie, maar we vinden het belangrijk en hebben eerder landelijke huurdersdagen en stedelijke huurdersraadplegingen georganiseerd.

Kan ik komen als ik me heb aangemeld?
Als je je aanmeldt met een e-mailadres dan krijg je nadere informatie via de e-mail en enkele dagen voor de dag. Dan hoor je ook of je definitief kunt komen. Laat je ons daarom ook snel weten als je er niet meer bij kunt zijn (via de mail)?

Beschik je niet over e-mail dan verwachten we je zonder verder bericht op de dag en anders krijg je bericht via telefoon of sms.

We verzoeken je om niet bij ons te informeren naar de status van je aanmelding maar ons bericht af te wachten. Bedankt voor het geduld.

Krijg ik het programma?
Je krijgt op de dag zelf het programma uitgereikt. Alle noodzakelijke informatie vind je ook op deze webpagina.

Wat moet ik doen als ik mij heb aangemeld en niet kan komen?
Stuur alstublieft altijd en zo spoedig mogelijk een e-mail met je afmelding aan info@huurdersraadvestia.nl. Zet in de titel van de mail: afmelding huurdersdag locatie Den Haag/Rotterdam/Delft.  Bij voorkeur uiterlijk twee dagen van te voren. Alvast bedankt!

Hoe ziet de uitnodigingskaart eruit?

Uitnodiging (voorbeeld: Den Haag)

Uitnodiging, voorbeeld Den Haag

 

 

 

 

 

 

 

Rond 1 november valt deze uitnodigingskaart bij jou door de brievenbus. Niet gekregen en wel Vestia-huurder? Op deze website vind je alle informatie die je nodig hebt!

Voor welke avond meld ik mij aan?
Je bent alleen welkom voor de avond van jouw gebied. Is je woonplaats Den Haag (inclusief Scheveningen en Duindorp) dan ben je welkom bij de avond in Den Haag. Alleen inwoners van de stad Rotterdam komen naar de bijeenkomst in Rotterdam en woon je in een ander dorp of andere stad waar je huurt bij Vestia, dan kom je dit jaar naar Delft.

Kun je niet of is het vol? Volgend jaar is er weer een mogelijkheid, blijf in contact via onze nieuwsbrief, Facebook en/of Twitter!

Hoe zit het het met het publiceren van mijn foto of filmpje?
Als je op de Huurdersdag komt, dan veronderstellen we  jouw akkoord met het gebruik van je foto of filmpje op internet en andere uitingen van de Huurdersraad. We maken dit ook kenbaar bij  inschrijving. Bedankt voor je begrip.

Welke maatregelen zijn er tegen corona?
We houden ons aan alle algemene maatregelen die op dat moment gelden.

Op dit moment is er geen wettelijke 1,5m regel meer. Wij kiezen er wel voor om onze avonden te organiseren in behoorlijke ‘oversized’ ruimtes. Daarnaast willen we hierin ook de 1,5m zoveel mogelijk mogelijk maken voor de persoonlijke en algemene veiligheid. Je kunt dus een plekje kiezen waar je niet direct naast anderen zit. Dit betekent dat er in de zaal en bij de workshops een maximum zal zijn aan het aantal deelnemers gebaseerd op de grootte van de ruimte en de mogelijkheid om voor jezelf afstand te kunnen houden als jij je daar prettig bij voelt. We vragen iedereen de persoonlijke ruimte van anderen te respecteren.
Daarnaast vragen we je thuis te blijven bij klachten en heb je een negatieve CoronaCheck nodig.

Let op, de mini-huurdersdagen gaan niet door!

Door de nieuwe coronamaatregelen die in de persconferentie van vrijdag 12 november 2021 door premier Mark Rutte zijn aangekondigd kunnen onze mini-huurdersdagen op de maandagavond in Den Haag op maandag 15 november, Rotterdam op 22 november en in Delft op 29 november helaas niet doorgaan.

Zie dit bericht als afmelding van ons ook al heb je (nog) geen bericht van ons ontvangen.

Vanzelfsprekend gaan onze vrijwilligers aan de slag om jullie als huurders ook in deze barre winterperiode op andere manieren te leren kennen en betrekken. Hopelijk kunnen we jullie in de zomer alsnog ontvangen op een echte bijeenkomst! Daarover later meer.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Tags: , , , , , , , ,

Wij zijn lid van de Woonbond, jij dus ook!

De Huurdersraad is dit jaar lid geworden van de Woonbond. De Woonbond is de landelijke belangenbehartiger voor huurders. De Woonbond vertegenwoordigt jouw belangen en jij kunt voortaan gebruik maken van de diensten van de Woonbond als huurder van Vestia. Je kunt de huurderslijn van de Woonbond bellen met algemene huurdersvragen op 020-5517755, krijgt korting op boekjes en meer.

Benieuwd wat dat voor jou nog meer betekent? Lees dan snel verder.

Vragen en antwoorden over de splitsing van Vestia

De nieuwe Vestia’s

  • Wie beslist hoe de nieuwe corporaties er uiteindelijk uit gaan zien?
    • Vestia doet een voorstel, dat moet goedgekeurd worden door de toezichthouders Waarborgfonds Sociale Woningbouw (WSW) en Autoriteit Wonen (Aw); Gemeenten en Huurdersraad geven een zienswijze af over het plan van aanpak voor de splitsing (in 2022 speelt dat) en de Huurdersraad heeft instemmingsrecht op de splitsing.
  • Worden de drie corporaties hetzelfde?
    • Nee, maar er wordt wel geprobeerd dat de drie corporaties alle drie even grote kansen hebben om goed (hoewel sober) hun taken uit te voeren. Ze hebben ook zoveel mogelijk dezelfde financiële mogelijkheden, wel afhankelijk van wat er in die gemeenten nodig is.
  • Hoe gaan de nieuwe corporaties heten?
    • Dat is nu nog niet bekend. Dat komt in het plan van aanpak te staan.
  • Bij welke regio van Vestia hoor ik?
    • Er komen drie nieuwe woningcorporaties in Delft-Zoetermeer, Den Haag en Rotterdam. Je hoort dus bij die corporaties als je in een van die steden woont. Woon je daarbuiten, dan ga je bij een van die corporaties horen, maar het is nu nog niet bekend waarbij. Dat is in onderzoek en komt in het plan van aanpak te staan.
  • Blijft Vestia leren van elkaar? Dus van de 3 organisaties? Werken zij samen?
    • Het kan zijn dat de organisatie vooral in het begin nog samenwerken op bepaalde onderwerpen of dat ze bijvoorbeeld de automatisering nog tijdelijk samen blijven doen, maar dat is nu nog niet bekend.
  • Blijven de bekende medewerkers (sociaal beheer/buurthuismeesters) in mijn wijk?
    • Vestia zet zich in op behoud van het personeel en behoud van kennis en kunde over wijken en buurten; dus de intentie is wel om mensen zoveel als mogelijk daar te houden waar men nu ook al werkt. Natuurlijk zijn er altijd wisselingen en ook kunnen medewerkers zelf natuurlijk van baan wisselen of graag bij een corporatie aan de slag gaan. Hoe dat precies zal uitpakken dat gaan we in de praktijk merken.
  • Behoudt Vestia hetzelfde telefoonnummer?
    • Dat is nog niet bekend, maar een eventueel nieuw nummer krijg je als huurder nog te horen van Vestia of de nieuwe corporatie.

 

Huurbeleid

  • Komt er een extra (hoge) huurverhoging om die splitsing te betalen
    • Nee, de leningruil zorgt er voor dat Vestia 28 miljoen per jaar ontvangt van andere corporaties. Er is geen extra geld nodig van de huurder. Dat wil niet zeggen dat er geen normale huurverhoging zal komen, maar dat staat los van de splitsing.
  • Gaat mijn huur omhoog?
    • Ja de huur gaat jaarlijks omhoog, dat is bij de meeste woningcorporaties het geval.
  • Wat wordt de maximale huurverhoging?
    • We gaan er van uit dat het voor sociale huurwoningen niet hoger zal zijn dan inflatievolgend. We zullen adviseren aan Vestia dat de huurverhoging laag moet zijn.

 

Dienstverlening

  • Blijft de dienstverlening gelijk?
    • De komende periode probeert Vestia de dienstverlening zo goed mogelijk te blijven doen en zo dat de huurder weinig merkt van de splitsing. De Huurdersraad adviseert om de dienstverlening te vergroten. De nieuwe woningcorporaties gaan over hun eigen beleid en mogelijk gaan ze de dienstverlening in de komende jaren verder aanpassen/verbeteren. De nieuwe huurdersorganisaties geven hier advies over.
  • Waar kan ik in mijn stad langs bij Vestia op kantoor?
    • Waarschijnlijk blijft er voor elke woningcorporatie een kantoor over. Daarnaast zijn er nu vaak wijkposten en kantoortjes van wijkbeheerders waar je terecht kunt voor een afspraak, wat dichter in de buurt. Hoe dat er na de splitsing allemaal uit gaat zien is nu nog niet bekend. Klik hier voor een overzicht van de huidige bezoekadressen.
  • Wie moet ik bellen als ik een reparatieverzoek heb?
    • je kunt een reparatieverzoek blijven doorgeven via de website of bellen met het telefoonnummer. Als daar nieuwe informatie over komt dan ontvangen alle huurders die. Voorlopig, tot 1 januari 2023 verandert er niets.
  • Bij wie kan ik terecht voor vragen of klachten?
    • Je kunt tot 1 januari 2023 terecht met je vragen en klachten bij Vestia. Zie daarvoor de contactpagina en de pagina voor het doorgeven van een compliment of klacht op de website van Vestia.  Je krijgt nog van Vestia te horen waar je na de splitsing terecht kunt.

 

Onderhoud

  • Wordt achterstallig onderhoud na de splitsing ingelopen?
    • Vestia heeft nu al iets meer onderhoudsbudget dan eerdere jaren. In de toekomst zal er nog meer mogelijk zijn aan renovatie en groot onderhoud voor de woningen. Nog steeds zal het niet genoeg zijn om alle onderhoud te kunnen uitvoeren. Alle woningcorporaties worstelen hiermee. De duurzaamheidsplannen om elke woning te isoleren zijn niet haalbaar. Vestia en de Huurdersraad hoopt dat de overheid voor oplossingen gaat zorgen.
  • Worden we na de opsplitsing niet meer opgesloten in huis als de lift kapot is zoals nu?
    • Ook nu al heeft Vestia beleid om te voorkomen dat mensen hun huis niet meer uitkomen als de lift het voor langere tijd niet doet. Dat lukt in de praktijk niet altijd. De Huurdersraad heeft dat als aandachtspunt en is hierover in overleg met de Raad van Bestuur van Vestia. Het beleid wordt meegenomen naar de nieuwe organisaties.
  • Wordt er na de splitsing meer aan planmatig onderhoud gedaan?
    • Er is meer geld voor planmatig onderhoud na de splitsing.
  • Wordt er tot aan de splitsing nog onderhoud gepleegd?
    • Ja, klik hier voor meer informatie over onderhoud op de website van Vestia.

 

Vragen over de Huurdersraad

  • Zijn er straks drie “Huurdersraden”?
    • Ja, er komen drie huurdersorganisaties, dat is de naam van het type organisatie, dat Huurdersraad Vestia is. Hoe de nieuwe huurdersorganisaties gaan heten is nog niet bekend.
  • Wat is de invloed van de Huurdersraad op hoe de nieuwe corporaties eruit gaan zien?
    • De Huurdersraad heeft informeel overleg over het proces tot aan de splitsing. Haar inbreng wordt meegenomen in de planvorming en er wordt naar de Huurdersraad geluisterd, ook omdat de Huurdersraad een zienswijze afgeeft over het uiteindelijke plan van aanpak voor de splitsing en de Huurdersraad instemming moet geven voor de splitsing..
  • Wat vindt de Huurdersraad van de splitsing?
    • De Huurdersraad is van mening dat er door de splitsing meer voor de huurders kan worden gedaan dan in de huidige situatie. Zie onze verklaring over de splitsing voor de uitgebreide visie van de Huurdersraad.

 

Overige vragen

  • Wat is het plan van aanpak voor de splitsing?
    • Vestia maakt een plan voor de splitsing en de gemeenten en de Huurdersraad worden hierin betrokken. Daarin worden verdere dingen uitgewerkt die nu nog niet bekend zijn. Dat zal ergens in de eerste helft van 2022 klaar zijn.
  • Blijven we voor een ander huis te zoeken bij Woonnet-Rijnmond (als je in Rotterdam woont) of bij de lokale website die huurwoningen aanbiedt?
    • Er verandert niets aan de manier waarop de nieuwe woningcorporaties hun woningen gaan aanbieden ten opzichte van hoe Vestia dat nu doet.
  • Kan ik in mijn woning blijven wonen?
    • Ja, er verandert niets aan je woning, je huurcontract blijft hetzelfde.
  • Komt er goed beleid voor complexen waar zowel sociale huur als vrije sector huur zit? Dat er duidelijkheid komt voor alle huurders wat dat betekent?
    • Naar verwachting starten de nieuwe woningcorporaties met het beleid dat er nu bij Vestia is en de nieuwe woningcorporaties zullen op sommige onderwerpen nieuw beleid maken. Of dat voor dit onderwerp zo zal zijn is niet te zeggen.
  • Wat gebeurt er met de woningen in maatwerkgemeenten (Bergeijk, Brielle, Zuidplas) en overig Nederland?
    • Vestia probeert de woningen buiten de kerngemeenten Delft, Den Haag, Rotterdam & Zoetermeer te verkopen aan andere woningcorporaties.
  •  Wat gebeurt er met de vrije sectorwoningen in de maatwerkgemeenten en overig Nederland? Worden deze op dezelfde manier behandeld als de sociale huurwoningen in die gebieden: zoveel mogelijk verkocht aan andere woningcorporaties?
    • Ja, deze worden net als de sociale huurwoningen verkocht aan een lokale corporatie.
  • Naar welke woningcorporaties gaan de huizen die niet meer bij Vestia blijven? Wie bepaalt dat?
    •  Dat gaat in overleg met de woningcorporaties, dat is heel intensief en langdurig proces. Het uitgangspunt (en de praktijk tot nu toe) is dat het een corporatie moet zijn die al lokaal actief en bekend is.

Staat jouw vraag er niet bij? Stel je vraag dan alsnog via onze Facebookpagina of via de e-mail. Lees hier meer over de splitsing op onze website.

Tags: , , , ,

Nieuwsbrief # 3 voor Haagse Vestia huurders

De Haagse Vestia huurders hebben op initiatief van onze werkgroep Den Haag een eigen nieuwsbrief. Het derde exemplaar is op 14 juni 2021 verstuurd. Je kunt hem hier lezen.

In deze nieuwsbrief:
Operatie Steenbreek
Word jij onze nieuwe bestuurder of werkgroeplid?
Gluren bij de Buren 2021
Jij wilt toch ook in contact blijven met ons!

Lees hier de eerste nieuwsbrief van juli 2020 terug.

Lees hier de tweede nieuwsbrief van december 2020 terug.

Tags: , , , ,

Verklaring Huurdersraad over de splitsing van Vestia

Huurdersraad Vestia heeft een verklaring opgesteld over wat de Huurdersraad vindt van de volgende stap in het splitsingsproces van Vestia. Je leest deze verklaring van 29 juni 2021 hier.

Waar gaat het over?

Vestia gaat splitsen in drie losse woningcorporaties. Lees hier meer. Of bekijk de uitleg van Paul Minke in ons tweede huurjournaal.

Wat staat er in die verklaring? 

Samengevat lees je daarin het volgende:

De Huurdersraad ondersteunt de keuze voor een leningenruil (te realiseren in 2021) en splitsing per 1 januari 2023.

De Huurdersraad staat positief tegenover de eerste aanzetten tot splitsing en verwacht voor de komende periode het volgende:

  • Versterkte inzet op communicatie en participatie door Vestia met huurders, bewonerscommissies en de Huurdersraad.
  • We blijven waken voor onze huurders: ook in de periode tot de splitsing verwachten de huurders goede dienstverlening en extra inzet op onderhoud e.d.
  • Samen naar drie huurdersorganisaties
  • Inhoudelijk versterken plan van aanpak voor de splitsing
  • Meehelpende overheden

Onder voorbehoud van een goede uitwerking tot een plan van aanpak, in afstemming met de Huurdersraad, kan de Huurdersraad begin volgend jaar met de splitsing instemmen en een positieve zienswijze erover afgeven.

Lees hier de verklaring.

Op 9 juli 2021 heeft ook Vestia een verklaring over de splitsing opgesteld. Klik hier om deze te lezen op de website van Vestia.

 

Tags: , , ,

Nu terugkijken: live huurjournaal 24 juni 2021 over de splitsing van Vestia

Op 24 juni 2021 was ons tweede huurjournaal, dit keer live: Wat jij wil weten over de splitsing van Vestia. Je kijkt de herhaling van het huurjournaal nu terug op ons Youtube-kanaal. Of bekijk hier alleen de PowerPoint van de presentatie (in .pdf-format).

Wil jij meer weten over de splitsing van Vestia in 3 kleinere corporaties en wat dat voor jou als huurder betekent? Heb jij vragen over de splitsing? Stel deze dan gerust alsnog via onze facebookpagina.

We werken aan een bericht op onze website met de vragen en antwoorden die nog niet door Paul Minke zijn beantwoord tijdens onze live-uitzending.

Paul Minke

Alvast meer weten over de splitsing, kijk hier.

Bekijk alle informatie over onze huurjournaals op onze speciale webpagina.

Tags: , ,

Even voorstellen: onze nieuwe beleidsmedewerker Rachel

Graag stellen we jullie voor aan onze niet zo nieuwe collega Rachel. In 2017 startte zij bij ons als lid van de Algemene Raad en sinds 2019 was zij lid van het bestuur. Eind mei 2021 hebben wij haar verwelkomd als onze nieuwe beleidsmedewerker.

Voor velen is zij al een bekend gezicht bij de Huurdersraad, toch hebben wij haar gevraagd zich even aan jullie voor te stellen:

“Mijn naam is Rachel Moeniralam en ik kom uit Rotterdam. Ik heb een juridische achtergrond en ben sinds 2011 zelf Vestia huurder. Met plezier heb ik de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan binnen de Huurdersraad. Bijdragen aan een goed Vestia beleid geeft mij de kans om voor veel mensen tastbare verbeteringen te realiseren. Daar word ik blij van.

In mijn nieuwe functie als beleidsmedewerker houd ik mij bezig met het voorbereiden van adviezen over Vestia-beleid en met het ondersteunen van onze vrijwilligers. Ik coördineer de communicatie en contacten met onze vrijwilligers én medehuurders. Ik ben actief in het Rotterdamse werkgebied en ondersteuner van de Algemene Raad. Daarnaast houd ik mij bezig met de onderwerpen Servicekosten, Duurzaamheid en Zorg & Wonen.”

Ook bij ons aan de slag? Wij zoeken vrijwilligers. Neem een kijkje op onze vacaturepagina en geef je direct op!

 

Tags: ,