Dit willen wij van Vestia № 3: geen vrij hoeven te nemen voor reparaties

Wij zouden graag willen van Vestia:

Dat reparaties binnen én ook buiten kantoortijden (overdag, ’s avonds, ’s weekends) kunnen worden uitgevoerd.

Stelling: In deze moderne tijd moet het toch mogelijk zijn om reparaties behalve binnen, ook buiten kantoortijden en dus in de avonduren uit te laten voeren, zodat huurders overdag niet vrij hoeven te nemen voor normale klusjes.

Er is veel verschil tussen werktijden en daar kan gewoon rekening mee gehouden worden. Sommige mensen willen liever overdag, en anderen liever ’s avonds, geholpen worden. Het zou niet zo moeten zijn dat iemand vrij moet nemen voor simpele klusjes. Of wel…?

 

 

Hoe denk jij hierover? Voor, tegen of maakt het je niets uit? Ga je van de mogelijkheid gebruikmaken als het kan?

Tags: , , ,

3 Antwoorden op “Dit willen wij van Vestia № 3: geen vrij hoeven te nemen voor reparaties”

  1. Bert van der Meer

    Bij moderne dienstverlening moet zeker de mogelijkheid bestaan, reparaties in de avonduren of op zaterdag te laten uitvoeren. Mede door de steeds snellere veranderingen op de arbeidsmarkt en de toenemende flexibilisering is werken op andere tijden dan “kantooruren” helemaal niet ongewoon meer en zal alleen maar toenemen. Anno 2017 is het toch ook heel gewoon om op zondag boodschappen te doen?

    En als men op donderdagmiddag of vrijdagochtend een storing aan de cv ketel meldt en men dan op z’n vroegst maandagmiddag of dinsdag een monteur kan verwachten, dat is toch geen moderne dienstverlening meer te noemen en draagt toch ook niet bij aan comfortabel wonen?

    Waarschijnlijk

  2. Anita van den Putte

    Zelfs met elektriciteitsproblemen in de meterkast moet men minimaal 2 dagen wachten. We wachten af met de hoop dat de meterkast niet gaat branden! Er is geen storingsdienst voor deze problemen, terwijl we niet meer zonder stroom kunnen.