Dit is een nieuw soort kort artikel dat wij elke week herhalen. We vinden het leuk om hier reactie op te krijgen, ben jij het met ons eens?
Wij zouden graag willen van Vestia dat zij:
Bereikbaar en open zijn op vrijdagmiddag, dus op alle kantoortijden
… net zoals gemeenten, ziekenhuizen, bibliotheken. Omdat dit hoort bij een moderne minimale dienstverlening. Nu kunnen huurders op vrijdag alleen terecht bij het noodnummer.
Tags: dienstverlening, doel, wensenlijst
Dit zal een verbetering zijn in de dienstverlening van Vestia. Maar als Vestia echt mee wil doen met de moderne tijd dan zal één avond in de week dienstverlening een goede stap zijn.
Ik zou dat heel normaal vinden dat ze meer service zouden geven. Naar hun klanten ( huurders).
Maar dat moet dan ook voor iedereen van Vestia gelden. Ook bv. de complexbeheerders of huismeesters
Ja! Graag! En ook een dag in de avond of een dag in het weekend? Ook de tijdslots verkorten tot maximaal 2 uur!
Ik zal dat heel normaal vinden dat ze tijdens afspraak komen, vorge jaar iemand van vestia als inspector naar mijn huis gekomen , het was wc stuk en ook lekkage. hij heft alles gezien en ook foto gemmakt, en zei binnen 2 weken komt loodgieter naar jouw toe om te reapreren. tot nu 22.03 2017. niet komen. I had mijn tel nummer 0640165700. en ook foto van wcstuk een lekkage .yeah, tot nu geen contact. Dat was het beste vestia.ik ben meer dan 10 jaar huurder van vestia. bedankt.
Raamstraat 87
2613RX Delft.
M.poshtiban
Tel: 0640165700
Natúúrlijk hoort een servicegerichte organisatie anno 2017 op vrijdagmiddag normaal bereikbaar te zijn!
Open op vrijdag. Alle medewerkers bereijkbaar op vrijdag.
er zou wel eens wat meer onderhoud gepleegd kunnen worden aan de huurwoningen bijvoorbeeld.dat zou wel eens fijn kunnen zijn
Helaas huur ik vanaf de nieuwbouw 1972 de woning van Vestia en heb geen enkel vertrouwen in Vestia en met name de enorme huur verhogingen die zijn doorgevoerd de afgelopen jaren.
De achteruitgang in het onderhouden van de woning laat het ook afweten.
Opzichter? Bestaan die dan nog bij Vestia? Afspraken met de klantenservice mislukken vaak. Ik heb gesmeekt om contact met een opzichter. Lukt niet. Je komt er niet door bij de klantenservice.
Vestia mag wel is beter onderhoud gaan plegen. Zo hebben wij een huur van 700 euro maar ho maar dat je er iets voor terug krijgt. Zo is ons keuken zo oud dat het gewoon niet meer schoon te krijgen is. Ben blij als ik niet meer huur van vestia want een keer onderhoud plegen zal nooit gebeuren. Heb geen vertrouwen in deze woningbouw
nog niets gehoord over herziening van verkeerd gelegen antislip strips nogmaals zeer gevaarlijk over te lopen vooral voor ouderen!!!!!!
het zijn 55+ woningen het moet her zien worden
ik hoop wat te horen
Vervelend! De goede route is: reparatie / melding indienen bij Vestia -> wordt er niets gedaan of niet naar tevredenheid? Is het verwijtbaar, dien dan een echte klacht in.
Elke maand 854 euro huur betalen….vorig jaar zonder iets te horen de huizen uit verkoop gehaald…jammer we hadden willen kopen. We zien nooit iemand v vestia….horen nodig iets over onderhoudt bv van de kethel jaarlijks…. Of de algemene onderhoudwerkzaamheden. Alles wordt oud!!!scheuren in muren….afzuiging v t huis….keuken al meer dan 25.30 jr oud (gehoord v de buren)….je betaald zoveel maar je geld is weg…..we hebben niet veel vertrouwen in vestia als huurbaas….gevoel als er mr betaald wordt zijn hun tevreden. Jammer. Erg leuke buurt erg leuk huis om te kopen!