Fotoverslag Huurdersdag 12 november 2016

3 Antwoorden op “Fotoverslag Huurdersdag 12 november 2016”

  1. Joke van Dijk

    Ik vond het een prettig en leerzaam evenement waar ik graag een fietstochtje voor over had. Ook had ik ”eigenbelang” bij deze dag omdat ik al erg lang een probleem heb met verstoorde leefbaarheid in mijn woning en waar nu, lijkt het, serieus aan gewerkt gaat worden. Ook de nazorg zoals dit verslag stel ik zeer op prijs. Veel dank, vriendelijke groet Joke van Dijk.

  2. C.M.Buiteman-Schneider

    Ik had liever gehad dat er bericht werd gegeven hoe en wat er met de zonneschermen/markiezen gedaan wordt. dat je nu eens lekker onder bescherming op je balkon kan zitten.En over de glazenwasser die hooeguit 2 keer geweest in hofmeester toren 275 Rijswijk daar woon ik al ruim 1 1/2 jaar. Jammer dat er kennelijk weinig animo voor is. m.vr.gr.

    • Laurette van de Huurdersraad

      Over zonneschermen/markiezen (in servicekosten) daar weten we wel e.e.a. van en daar zullen we een artikel over maken vanuit het huurdersperspectief, dus dat is bij deze onze belofte.
      De glazenwasser is een zaak tussen u en Vestia, als u wel voor de glazenwasser betaalt en hij komt niet, dan is het zaak om dit te melden. Als een melding niet helpt, dien dan een klacht in. Voor de glazenwasser geldt: u betaalt (als huurder(s)), dus u bepaalt.

Geef een reactie