- Wij zijn er klaar voor, jullie ook?
- Even met een kopje koffie en wat lekkers bijpraten
- Opening van de huurdersdag. Cees van der Harst, links (voorzitter van de Huurdersraad Vestia) met Jan Paternotte (dagvoorzitter)
- Cees (voorzitter Huurdersraad), Arjan Schakenbos (bestuurder Vestia) en Joris Wijsmuller (wethouder Den Haag) in gesprek met elkaar en luisterend naar (mede-)huurders
- Workshop de veilige buurtapp door Tim van Belkom
- Het Rotterdams Woonreferendum laat zijn stem horen
- Het milieucentrum met een hoop handige tips
- Een duidelijke behoefte om vragen te stellen/berichten achter te laten
- Even genieten van een heerlijke lunch
- Jan Paternotte in gesprek met een huurder
- Tijd voor ontspanning met Carrie uit Rotterdam
- Huurders geven d.m.v. kaarten aan of ze het met een stelling eens zijn of niet
- Dat behoeft nadere toelichting
- Arjan Schakenbos “aan de tand gevoeld”?
- Gezellig met elkaar naborrelen
- Na een geslaagde dag werd het weer stil bij de Fokker Terminal
- Ontvangen bedankt-kaartjes opgehangen op onze wand
Tags: 2016, Huurdersdag
Ik vond het een prettig en leerzaam evenement waar ik graag een fietstochtje voor over had. Ook had ik ”eigenbelang” bij deze dag omdat ik al erg lang een probleem heb met verstoorde leefbaarheid in mijn woning en waar nu, lijkt het, serieus aan gewerkt gaat worden. Ook de nazorg zoals dit verslag stel ik zeer op prijs. Veel dank, vriendelijke groet Joke van Dijk.
Ik had liever gehad dat er bericht werd gegeven hoe en wat er met de zonneschermen/markiezen gedaan wordt. dat je nu eens lekker onder bescherming op je balkon kan zitten.En over de glazenwasser die hooeguit 2 keer geweest in hofmeester toren 275 Rijswijk daar woon ik al ruim 1 1/2 jaar. Jammer dat er kennelijk weinig animo voor is. m.vr.gr.
Over zonneschermen/markiezen (in servicekosten) daar weten we wel e.e.a. van en daar zullen we een artikel over maken vanuit het huurdersperspectief, dus dat is bij deze onze belofte.
De glazenwasser is een zaak tussen u en Vestia, als u wel voor de glazenwasser betaalt en hij komt niet, dan is het zaak om dit te melden. Als een melding niet helpt, dien dan een klacht in. Voor de glazenwasser geldt: u betaalt (als huurder(s)), dus u bepaalt.