Wie zijn wij

Huurdersraad Vestia

Onze missie

Wij zijn belangenbehartiger voor huurders door huurders. Wij schrijven, praten, vragen, beslissen mee en doen voorstellen om op te komen voor het belang van alle huurders van Vestia. Samen zijn we belangenbehartiger voor de toekomst. We proberen op een manier te praten die iedereen kan begrijpen; jij als huurder, Vestia én gemeenten. Wij verbinden de drie partijen. Wij zijn actief sinds 2010 en bestaan uit een bestuur met een vaste achterban (zie hiernaast). Wij hebben hierdoor oog en gevoel voor wat bij Vestia-huurders speelt en zijn in staat om dit helder uit te dragen. Wij huren zelf bij Vestia. Elke huurder telt. Wij staan voor betaalbaar wonen in een fijne omgeving. Dit is geen nieuw verhaal maar wel iets waar wij voor gaan.

Onze organisatie

Hier zie je hoe de Huurdersraad die bestaat uit vrijwilligers die huren bij Vestia organisatorisch in elkaar zit: Huurdersraad organogram

Bestuur Cees van der Harst, interim-voorzitter | Robert Kwakkelstein, secretaris  | Roel Ram, penningmeester | Wim van der Sleen, 2e penningmeester | Bart Simon | Hafiza William | vacatures
Meer informatie over het bestuur →

Algemene Raad  De Algemene Raad (AR) controleert het bestuur Kennismaken met de AR 

Werkgroepen Werkgroepen helpen de Huurdersraad bij tijdelijke, thematische of stedelijke onderwerpen die de huurders van Vestia aangaan. Op dit moment zijn de volgende werkgroepen actief:

Rotterdam

Den Haag

Zoetermeer (HBVZ)

Delft

Servicekosten

Tijdelijke werkgroepen

Coaches Energiecoaches Servicekostencoaches

Wijkambassadeurs Delftse wijkambassadeursHaagse wijkambassadeurs

Bureau (betaalde krachten) Petra de Hoog, bureaumedewerker | Rachel Moeniralam, beleidsmedewerker | Edith Punt, beleidsmedewerker | Petra van der Burg, beleidsmedewerker Kennismaken met het bureau →

Achtergrond